Dezvoltă-ți propria afacere în imobiliare!
Cărui tip de persoană se adresează o carieră în vânzările imobiliare?
În primul rând te salut și te felicit pentru că ai îndrăznit să-ți îndrepți atenția asupra acestui tip de afacere!
De ce afacere?
Pentru că vânzările imobiliare nu sunt un loc de muncă oarecare, sunt mult mai mult decât atât, sunt o afacere. O activitate care poate să fie o sursă de venit cu mult peste cele salariale precum și o afacere personală.
Din acest motiv trebuie tratată ca atare și ai nevoie de o anumită mentalitate și aptitudini necesare pentru a o putea dezvolta, motiv pentru care îți vom spune care sunt calitățile care îți vor permite să ai succes în acest domeniu:
- Vrei să lucrezi pentru tine
- Dorești să te dezvolți personal și profesional
- Îți place să-ți asumi riscuri
- Nu îți este frică să ieși din zona de confort
- Înțelegi că pentru a-ți dezvolta propria afacere trebuie să investești timp, energie și bani
Dacă cele mai sus menționate te caracterizează, atunci ești în locul potrivit și te invit să parcurgi în continuare una dintre cele mai interesante lecturi pe care le-ai avut în ultimul timp!
Traiește o viață împlinită, fără lipsuri financiare, în timp ce alții doar visează!
Poate te gândești, cum poți obține și tu libertatea financiară și mai ales ce trebuie să faci pentru a beneficia de un asemenea standard de viață ?
Simplu! Alegând o carieră în domeniul vânzărilor imobiliare, una dintre cele mai dinamice și profitabile industrii la nivel global!
Majoritatea oamenilor visează la o viață mai bună, dar nu doresc să îmbunătățească ceva în această privință. Le este frică, sau pur si simplu nu doresc să muncească pentru a realiza mai mult. In schimb preferă să se plângă…
“No pain, no gain”…spune un citat celebru!
Cum câștigi până la 10.000 de Euro pe lună, în România, în timp ce alți oameni doar visează?
Ajutând alți oameni, să-și vândă sau închirieze casele!
Pare simplu, nu-i așa?
Doar pare, de fapt în spatele acestor sume se află multă muncă, educare continuă, și o disciplină de fier.
Unul dintre principalele motive pentru care se câștigă atâția bani, este pentru că un consultant imobiliar profesionist, nu este angajat. Acesta este freelancer și devine partener/asociat, încă din prima zi, atunci când se alătură celui mai puternic brand imobiliar, STARTIMOB®. Pentru că nu este angajat și nu muncește pe salariu, bineințeles că nu are limită de venit!
Un alt motiv este că indiferent de situația economică a țării, apartamentele, garsonierele, casele și terenurile, precum și spațiile comerciale sau de birouri, întotdeauna se vor vinde sau închiria.
Chiar și în caz de razboaie, imobilele indiferent de natura lor, tot se vor tranzacționa! Este una dintre puținele industrii, la nivel mondial, care nu vor muri nicio dată.
Cu cât muncești mai mult, cu atât vei câștiga mai mulți bani și recunoaștere profesională, și doar nivelul tău de educație, alegerea unui brand puternic și recunoscut, precum și voința personală de a excela în acest domeniu de activitate, îți vor garanta profituri însemnate.
Dacă vrei să faci mai mulți bani decât majoritatea oamenilor, atunci va trebui să faci lucrurile total diferit de cum le fac alți oameni.
Nu alege cea mai proastă afacere pe care o fac majoritatea cunoscuților din jurul tău. Nu accepta salariul în schimbul libertății financiare!
Nu-ți vinde Libertatea pe Siguranță!
Dorești independență financiară, profituri însemnate, să ai un program pe care ți-l faci singur și nu în ultimul rând să ai venituri mult peste cele salariale?
Atunci ești în locul potrivit!
Parcurge materialul de mai jos și cu siguranță vei afla toate beneficiile pe care le poți obține dacă începi o carieră în acest domeniu și mai ales dacă te alături echipei noastre!
Cine suntem?
STARTIMOB® este o companie care a luat naștere în orașul Brașov, cu capital integral românesc, care a devenit foarte repede lider de piață în orașul de la poalele Tâmpei și care își propune extinderea la nivel național. În cei aproape 30 de ani de experiență practică neîntreruptă, am reușit să învățăm din greșeli și să trecem prin toate situațiile, astfel încât acum, să oferim clienților noștri cele mai bune servicii din industrie.
Suntem specializați pe reprezentarea clientului vânzător și ne mândrim cu un standard ridicat de practică profesională, rata de tranzacționare fiind de peste 97 %.
Modul în care ne conducem afacerea se bazează pe reputație și recomandare. Pentru noi un client mulțumit este mult mai important decât o tranzacție. În acest sens ne dăm silința să servim interesele clienților noștrii pentru ca aceștia să fie mulțumiți și să ne recomande de câte ori au ocazia!
Serviciile pe care le oferim în cadrul companiei STARTIMOB®, se bazează pe o experiență îndelungată și mii de tranzacții încheiate cu succes într-o piață dinamică, și oarecum atipică, precum este cea din România.
Viziune noastră: Dorim să creem un standard în serviciile de consultanță imobiliară din România și să ne ajutăm clienții să ia decizii responsabile și documentate!
Ne-am propus să menținem un standard ridicat și constant în așa fel încât clienții noștrii să fie mulțumiți, să revină la noi, să ne recomande de câte ori au ocazia, și mai mult decât atât, să se gândească la noi ca la opțiunea numărul unu atunci când au o nevoie imobiliară!
Implementarea serviciului de reprezentare exclusivă (reprezentare unei singure părți în tranzacția imobiliară) a schimbat și va schimba în continuare atât industria în care activăm cât și imaginea Consultantului Imobiliar în piață.
În viziunea noastră singurul vinovat pentru imaginea pe care o are agentul imobiliar din România este prestarea de servicii în intermediere. Așa cum un avocat atunci când îl angajezi într-o speță, te aștepți să te reprezinte doar pe tine și interesele tale – acesta fiind motivul pentru care îl plătești – la fel trebuie să facă și un agent imobiliar.
Misiunea noastră este ca în fiecare zi să ne protejăm clienții de riscurile ce pot interveni în trazacțiile imobiliare!
Dorim să ne informăm clienții ce s-a vândut recent și ceea ce este acum la vânzare, pentru a-i ajuta să ia o hotărâre corectă și în interesul lor. Odată luată decizia de vânzare îi vom ajuta cu elaborarea planului de marketing, implementarea sa, calificarea potențialilor clienți cumpărători, negocierea în interesul acestora, precum și vânzarea imobilului în cel mai scurt timp posibil, la cel mai bun preț din piață și în cele mai bune condiții de tranzacționare!
Munca neîncetată în interesul clienților noștrii, onestitatea, punctualitatea și educația continuă sunt principalii piloni din spatele succesului nostru de peste ani.
Orice tranzacție imobiliară este guvernată de nenumărate riscuri și de cele mai multe ori duce la pierderi însemnate de timp și mai ales sume importante de bani. Astăzi ofertarea unui imobil pe piață este mult mai dificilă decât acum 10 ani. Costurile de promovare au devenit din ce în ce mai importante și necesită mult mai mult consum de timp, energie și resurse financiare. Implementarea unui plan de marketing întocmit corect și complet este cheia succesului. Cine mai crede că promovarea pe piață a unui imobil este ieftină și eficientă în același timp înseamnă că nu a făcut acest lucru niciodată!
De asemenea, riscul proprietarului de a vinde la un preț sub cel al pieței sau de a nu putea să negocieze – la fel ca un profesionist – în interesul lui, este destul de mare.
În acest sens, pentru a evita toate aceste riscuri oferim următoarele servicii: “Analiză de Piață” (gratuit), ”Serviciul de Vânzare” și “Serviciul de Închiriere”
Din acest motiv ne-am propus să impunem un standard de practică profesională prin care să ajutăm industria și mai ales să aducem plus valoare tuturor părților implicate, de la clienți și până la colegii de breaslă.
Noi considerăm că valorile noastre sunt pilonii acestei afaceri fără de care nu am fi reușit în toți acești ani de muncă asiduă și mai ales de implicare și dedicare față de clienții noștrii.
Ne-ar plăcea și ne-am dori totodată să te indentifici și tu cu acestea și în cazul în care te regăsești în ele să putem lega un parteneriat de success prin care să putem contribui la o lume imobiliară mai bună.
Valorile noaste:
- Seriozitatea de care am dat dovadă în toți acești ani de când activăm în domeniu ne-a ajutat să creștem și să ne dezvoltăm din ce în ce mai mult pe zi ce trece. Clienții doresc să fie ajutați și să angajeze Consultanți Imobiliari serioși și responsabili. În general oamenilor le place să interacționeze cu alți oameni care fac ceea ce promit și mai ales livrează. Seriozitatea este una din principalele valori ale brandului nostru. Pentru noi un consultant serios este o persoană orientată spre a ajuta clienții, care promite puțin și face mai mult, depășind astfel așteptările clienților și oferindu-le o experiență memorabilă!
- Competența ne-a ajutat sa ne diferențiem în această industrie nereglementată în țara noastră și oarecum atipică altor piețe imobiliare din Europa. Un Consultant Imobiliar STARTIMOB® trebuie sa fie foarte organizat, precis și constant în munca pe care o intreprinde zi de zi. Doar așa își poate menține competitivitatea în piață. Am investit masiv în educație prin crearea celui mai complex și complet program din industrie, Academia STARTIMOB®. În acest sens toți asociații noștri au datoria să investească timp și etică în a învăța să folosească toate instrumentele de lucru pe care le-am pus la dispoziție. Bineînțeles că pot să fie și momente în care orice Consultant este depășit de situație. Recomandăm să ceri ajutor ori de câte ori te simți copleșit în așa fel încât să treci mai departe.
- Respectul față de clienții noștrii și fată de domeniul în care activăm ne-a făcut să fim respectați la rândul nostru. Așa cum fiecare om se respectă pe el însuși la fel trebuie să respecte alți oameni. Consultanții Imobiliari STARTIMOB® își respectă clienții la fel cum se respectă pe ei și principalul obiectiv este de a ajuta alții oameni să nu facă greșeli care îi pot costa timp și bani atunci când se decid să vândă un imobil. Întotdeauna trebuie să fi atent cum vorbești de față cu clienții sau chiar și în lipsa lor. De asemenea trebuie să fi atent cum vorbești despre foștii clienți de față cu actualii clienți. Dacă îi vorbești de rău pe lângă faptul că este lipsit de etică clienții actuali vor crede că la un moment dat așa vei vorbi și despre ei. Respectul față de brandul STARTIMOB® și construcția făcută de colegii noștrii înseamnă să dai dovadă de un grad înalt de etică și morală, calități absolut necesare în această industrie. Vei lucra cu oameni pentru oameni și inevitabil vei obține notorietate publică. Ține doar de tine, de felul cum îți vezi afacerea – pe termen lung sau nu – și mai ales ce tip de notorietate îți dorești.
- Inițiativa de care dăm dovadă tot timpul ne diferențiază de competiție. Am înteles ca proactivitatea este cheia succesului în acest domeniu de activitate. Acest domeniu se adresează oamenilor care au initiativă în absolut tot ceea ce fac. Deși am creat proceduri pentru toate situațiile pe care le poți întâmpina în domeniu, de multe ori te poți afla în mijlocul unor împrejurări care necesită initiativă și creativitate din partea ta. Imaginează-ți următorul exemplu: Îți vine la birou o persoană – în stare de ebrietate sau nu – care devine din ce în ce mai recalcitrantă. Devine atât de recalcitrantă încât este pe punctul să sară la bătaie. Modul în care reușesti să aplanezi un astfel de conflict este decisiv pentru siguranța ta și altor persoane. Totul constă în inițianiva de care dai dovadă în acele momente!
- Educarea continuă este unul dintre pilonii importanți ai creșterii noastre de peste ani. Promovăm în cadrul STARTIMOB® educarea continuă prin participarea la cursuri de perfectionare susținute atât în cadrul biroului prin intermediul departamentului nostru de Training cât și prin participarea la cursuri susținute de către terți. Toți Asociații noștrii au acces la materiale educaționale – prin intermediul platformei de elearning Academia STARTIMOB® – pe domenii de interes precum: vânzări, juridic, marketing, tehnici de negociere, cursuri de cold calling, B2B, cursuri de fotografie, cursuri de analiza pieței, persuasiune, și multe altele. Un Consultant Imobiliar STARTIMOB® este pasionat de cunoaștere și mai ales de educare și dezvoltare continuă. Ne-ar place și ne-am potrivi foarte bine dacă și tu ești acel tip de persoană. Doar o persoană orientată spre creștere se poate integra cu succes în biroul nostru!
- Standardul menținut ne situează în topul companiilor de consultanță imobiliară care activează în această industrie. Un Consultant Imobiliar STARTIMOB® întotdeauna va respecta procedurile de lucru pentru că știe că doar așa poate avea succes în piața imobiliară.
De ce noi?
La noi în țară industria imobiliară nu este reglementată, motiv pentru care majoritatea celor care au activat în acest domeniu au făcut ceea ce au știut sau au putut, dar nu neapărat ceea ce ar fi trebuit să facă!
Fără un standard de practică profesională și de calitate a serviciilor oferite!
Este trist, dar adevărat!
Noi considerăm că valorile noastre sunt pilonii acestei afaceri fără de care nu am fi reușit în toți acești ani de muncă asiduă și mai ales de implicare și dedicare față de clienții noștrii.
Această afacere, pentru că este propria ta afacere – la care trebuie să fii dispus să muncești și să o crești – este o călătorie pe termen lung.
Este foarte important de reținut ca atunci când nu ști nimic despre un domeniu, dar totuși, îți dorești o carieră pe termen lung, să te asiguri că vei învăța să faci lucrurile bine de la bun început. Pentru asta este nevoie să-ți alegi partenerul cu foarte mare grijă, deoarece lucrurile o dată învățate greșit, vor fi foarte greu, spre imposibil, de îndreptat.
Alege să lucrezi alături de oameni, care fac un singur lucru, de aproape trei decenii, și îl fac bine. Profesioniști care au un renume câștigat cu foarte multă trudă, în piața serviciilor de consultanță imobiliară. Alege să înveți de la cei mai buni în domeniu!
Ce vei obține dacă colaborăm?
1. Venituri substanțiale, direct proporționale cu efortul și implicarea depusă de tine.
Nu uita, majoritatea oamenilor câștigă puțin, pentru că nu se pregătesc și ulterior nu se implică în ceea ce fac.
Deci, reține următoarea regulă! Prima dată muncești ca să înveți, după care muncești ca să câștigi.
2. Șansa de a lucra alături de profesioniști
Alege să te alături unei echipe de oameni care fac această meserie cu pasiune și de la care poți învăța să faci lucrurile corect, de la bun început.
3. Vei lucra pentru tine
Vei avea posibiliatatea de a fi partener în cadrul companiei încă de la bun început. Din prima zi de când vei semna contractul de colaborare, vei fi tratat ca un asociat și nu ca un angajat.
4. Îți vei desfășura activitatea într-un mediu de lucru plăcut
Punem accentul pe un mediu de lucru pozitiv, pentru a obține performanță maximă.
5. Ți se vor pune la dispoziție toate instrumentele necesare de lucru, adaptate anului 2024, în așa fel încât să ai o productivitate maximă și un confort pe măsură. Suntem atenți ca asociații noștrii să beneficieze de cele mai performante și moderne instrumente de lucru adaptate industriei imobiliare. Am implementat un CRM (Managementul Relației cu Clientul), la cele mai înalte standarde profesionale, care te va ajuta să-ți gestionezi baza de date cu cea mai mare productivitate.
6. Un program complet de școlarizare, susținere și educare continuă care te vor ajuta să devii unul dintre cei mai buni oameni de vânzări în domeniu.
Academia STARTIMOB®, este platfoma de școlarizare la care au acces toți asociații noștrii, în așa fel încât să fie cei mai buni din piață. Și sunt! Drept dovadă stă faptul că 100% din clienții vânzători sunt reprezentați exclusiv.
Reprezentăm o singură parte în tranzacția imobiliară și ne mândrim cu nivelul calitativ al serviciilor oferite!
Ce activitate vei face?
1. Vei vinde serviciile companiei. Poate te întrebi ce vindem de fapt, case și apartamente, sau poate terenuri? Niciuna dintre ele! Vindem un serviciu de consultanță imobiliară. Bineînțeles că vânzarea/închirierea de case și apartamente, garsoniere, spații comerciale sau terenuri este o consecință a muncii noastre.
2. Vei extinde baza de clienți. Baza de clienți este coloana vertebrală a afacerii tale. Cu cât ai o bază de clienți mai mare cu atât șansele tale de reușită în această carieră, vor fi mai mari.
3. Vei face vizite la locații cu potențiali clienți cumpărători.
Vizionările pe care le vei efectua la proprietățile din portofoliul tău, sunt cele în urma cărora se vor concluziona tranzacțiile.
4. Îți vei reprezenta clienții la notar și pe tot parcursul tranzacțiilor.
Tot ceea ce faci se învârte în jurul cliențiilor tăi. Trebuie să-ți reprezinți clienții și interesele lor ca și când ar fi propriile tale interese. Altfel, de ce te-ar angaja cineva să-l reprezinți?!
5. Vei participa la cursuri de instruire profesională.
Unul din principalii piloni ai afacerii noastre, este educația continuă. Vremurile se schimbă tot timpul, la fel și oamenii. Singura modalitate de a le ține piept, este educația. Tuturor oamenilor le este frică că vor fi înlocuiți de tehnologie.
În viitorul mai mult sau mai puțin îndepărtat – în imobiliare – doar oamenii de vânzări care nu știu să folosească tehnologia, vor fi înlocuiți. Ceilalți vor prospera!
6. Iți vei desfăsura activitatea pe raza județului Brașov.
Activăm în general în Brașov, însă pentru proprietăți interesante ne deplasăm oriunde în țară. Drept dovadă stau proprietățiile văndute în Constanța, București, Sibiu, Cluj, și alte mari orașe ale țării.
De la hoteluri vândute în stațiunile turistice de la malul mării noastre, apartamente în capitala țării, și până la case, terenuri și pensiuni tranzacționate în stațiunile turistice de pe Valea Prahovei, precum și zona Bran.
Cât vei câștiga și care este modalitatea de plată?
1. Vei fi plătit sub formă de procent.
Vei primi un procent destul de consistent și motivant, din ceea ce se încasează. În această industrie plata se face strict în funcție de performanță, acesta fiind singurul motiv pentru care câștigurile sunt cu foarte mult peste cele salariale!
2. În imobiliare nu se lucrează pe salariu!
Nu se primește un salariu fix stabilit și nici nu este nevoie atâta timp cât încasările reflectă rezultatele tale și mai ales implicarea. Prin urmare, nu vei avea limită de venit! Câștigurile tale depind doar de tine, de voința ta și de limitele pe care ți le impui. Muncește cât de mult poți, iar meritele îți vor fi recunoscute în cel mai scurt timp, printr-o remunerație consistentă!
3. Cu cât muncești mai mult cu atât vei câștiga mai mult.
Pune pasiune în tot ceea ce faci, visează mare de la bun început și alege să te implici cât de mult poți. Rezultatele vor fi pe măsură și vor apărea când te aștepți mai puțin. Banii nu sunt un scop, ci doar o consecință a muncii tale și mai ales a dedicării față de client!
Cum poți fi partener STARTIMOB?
1. Ești dispus(ă) sa începi o activitate Full-Time.
În această meserie, se muncește cu normă întreagă. Daca de la bun început o vei trata ca pe ceva part-time, așa vor fi și câștigurile tale. Mai mult decât atât…nu ne dorim un partener care nu prea știe ce vrea.
Căutăm colegi serioși, stabili, și care vor să ni se alăture pentru o perioadă cât mai lungă de timp. De altfel, nici nu ne place să ne schimbăm colegii. Suntem ca o familie!
2. Îți place să lucrezi în echipă.
Dorim alături de noi colegi cărora le place și mai ales au aptitudinile necesare pentru a lucra împreună cu ceilalți colegi din cadrul biroului. Acesta este un aspect important ce ține mai mult de relaționarea dintre oameni.
3. Ai un aspect îngrijit.
Este un domeniu de activitate în care trebuie să ai o ținută adecvată. Trebuie să-ți placă să te îmbraci potrivit mediului de afaceri. Ținuta business formal sau business casual, este obligatorie.
4. Ești o persoană dinamică și orientată spre perfecționare continuă.
Ești tipul de caracter care înțelege că în această branșă, în continuu vei avea ceva de învățat. De asemenea oamenii statici nu se potrivesc domeniului. Ceea ce vei face, pur si simplu nu este o muncă de birou. Este o muncă continuă de teren.
Te-am speriat? Ei bine, din când în când vei avea și muncă de birou.
5. Ai bune abilități dе comunicare și socializare.
Trebuie să fii genul de persoană extrovertită, căreia îi place să socializeze cu alți oameni. Dacă ești genul de persoană retrasă, căreia nu-i place să se expună, atât în societate cât și în mediul online, nu ți se potrivește!
Nu ți se potrivește o muncă în vânzări, în general!
6. Ai mentalitate antreprenorială.
În primul rând noi nu facem angajări, deoarece nu căutăm angajați!
Un om cu mentalitate de angajat nu se poate integra în această industrie. Căutăm o persoană care își doreste câștiguri cu mult peste veniturile salariale și care își dorește cu adevărat independență financiară. Dacă îți dorești siguranța unui salariu, îți recomandăm să încerci oriunde, mai puțin în domeniul vânzărilor imobiliare.
Ca agent imobiliar nu vei fi limitat la statutul de angajat. Vei fi partener în cadrul companiei, și vei avea nevoie de o formă de organizare juridică, gen P.F.A. sau S.R.L., pentru a putea avea o colaborare legală în cadrul biroului.
7. În calitate de partener de afaceri vei avea și cheltuieli nu doar câștiguri. Ca Asociat va trebui să contribui financiar la dezvoltarea profesională și la marketingul tău personal. Contribuția se plătește la începutul fiecărei luni, pentru luna în curs. Suma este modică și nesemnificativă comparativ cu ceea ce pune la dispoziție brandul precum și potențialul de câștig !
8. Trebuie să ai auto personal și carnet conducere.
Domeniul vânzărilor imobiliare este unul foarte dinamic, motiv pentru care nu poți activa fără autoturism propriu și permis conducere categoria B. Este important să ai o mașină care se prezintă decent atât din punct de vedere funcțional cât și estetic.
Acestea fiind spuse, suntem ferm convinși că dacă ai avut răbdarea să citești și aceste ultime cuvinte, cu siguranță ești interesat(ă) sa începi o carieră de success în cadrul companiei STARTIMOB®.
Nu-ți mai rămâne decăt să dai click pe oricare dintre butoanele de mai jos și să ne trimiți un video de maxim un minut în care să ne spui mai multe despre tine.
Nu trebuie să ne trimiți CV-ul tău!
Lucrurile s-au schimbat foarte mult pe piața muncii și nimic nu mai este ca acum 10 ani. În ziua de astăzi nu mai interesează pe nimeni ce diplome ai sau ce scri într-un C.V. Acum interesul este concentrat în jurul abilităților tale, hotărârii de a realiza ceva în viață, și mai ales a inteligenței emoționale de care dai dovadă. După cum ști am intrat în era digitalizării și totul se întâmplă la un click distanță, iar noi venim în întâmpinrea ta prin eficientizarea acestui proces la maxim. Un scurt video de prezentare, de 60 de secunde, pe care îl poți realiza chiar și cu un simplu telefon mobil este tot ceea ce avem nevoie. Simplu, rapid și la îndemâna oricui!
Vino în Echipa Noastră !
Trimite-ne un video de prezentare în care să ne spui de ce dorești să lucrezi în acest domeniu, de ce crezi că ți se potrivește această activitate și care consideri că sunt calitățile care îți permit să ai succes și să faci carieră în imobiliare.
Îți dorim mult succes în tot ceea ce intreprinzi, și nu uita, dacă vrei să ai mai mult succes decât majoritatea oamenilor din jurul tău, atunci trebuie să faci ceea ce alții nu fac!
Biroul Nostru
Date de Contact
Adresa : Brasov, str. Verii, nr. 1
Email : office@startimob.ro
Numar de Telefon : 0733/092093
Program : Luni – Vineri : 10 -18